WINTER HOLIDAY IN SCOTLAND

Witam Was serdecznie! Jak juz wiecie po tytule mojego posta,ferie spędzam w Szkocji. Juz od 15 cieszę sie wolnym czasem. Znajduje sie w centrum Szkocji a mianowicie w Edynburgu. Jestem tutaj na całe ferie wiec ogromnie sie cieszę,niestety dwa tygodnie to za mało by zwiedzić tak ogromne miasto. Jeden minus to pogoda,potrafi sie zmienić z minuty na minutę. Kilka dni temu wybralam sie na miasto z rodzina. Pogoda była piękna wiec udało mi się zrobić kilka zdjęć. Jak u was ferie ? Możecie powiedzieć gdzie spędzacie swój wolny czas i co robicie ciekawego. Komentujcie jak podoba wam sie Szkocja! Miłego wieczoru.  P.s możecie dodawać mnie na snapchacie | olakozakx3 | z każdego wyjścia będzie mnóstwo snapów,razem pozwiedzamy Szkocję ! Pozdrawiam :)


















7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są przepiękne ! Lecz mogłyby być odrobinę większe. Szkocja jest piękna i znajduje się na mojej liście podróżniczej. Liczę na kolejny post z tak cudownej wyprawy.
    Ferie zdecydowanie za szybko mijają :( Ja je spędzam w otoczeniu najbliższych mi osób.

    Obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://bykocur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!W następnym poście postaram się je powiększyć :) Jeśli będziesz miała okazje tu przyjechać to ja jak najbardziej polecam!Postaram sie jeszcze kilka postów dodać,jest ciężko ze zdjęciami bo niestety często pada.Już nie mogę się doczekać wakacji! Udanych ferii a raczej ich końca Ci życzę! Pozdrawiam i również obserwuje :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia jak i post. Rzeczywiście zdjęcia mogłyby być większe ale ogólnie to naprawdę fajny post.

    Zapraszam również do siebie
    http://officialemsarip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś powiększyć zdjęcia? :3
    Ogólnie zdjecia są cudne :D
    Zapraszam!
    Gabrielle♦♣♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki. Szkoda że w Polsce nie ma takich budek telefonicznych, wyobrażam sobie w takiej sesję zdjęciową :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* No to jest powód dla którego trzeba lecieć do UK hehe ! :D :*

      Usuń

Copyright © 2014 Alex , Blogger