SEA || PORTOBELLO

Hejka! Dziś pokaże Wam wykonane zdjęcia jeszcze z pobytu w Szkocji. Przed wyjazdem zdecydowaliśmy się odwiedzić morze.Tak jak pisałam we wcześniejszych postach-ciężko trafić na ładną pogodę. Ale.. udało się! Było pięknie.Zdjęcia wyszły,co mnie bardzo cieszy!.Wyjazd wspominam bardzo dobrze szkoda,że ferie trwają tylko dwa tygodnie..Miasto jest przepiękne,klimat miastu nadają stare budowle.Jeśli ktoś z Was lubi zwiedzać i podróżować to koniecznie musi odwiedzić Szkocję,a na pewno jej stolice-Edinburgh. Mój outfit to biel połączona z czernią-klasyka. Lubię ubierać sie elegancko,ale na co dzień preferuję luźny styl. A jak u was? Nie chce już zanudzać o szkole,bo każdy ma już jej na pewno dosyć i czeka na dwu miesięczny odpoczynek! Teraz,aż się roi od sprawdzianów i kartkówek..Wszystkim którzy wrócili do szkoły,życzę POWODZENIA! A osoby które dopiero zaczynają odpoczywać-udanych ferii! Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
P.s Obecnie zmieniam wygląd bloga,dlatego jest małe zamieszanie..nie koniecznie to wszystko ogarniam,dlatego jeśli ktoś się na tym zna to może do mnie pisac na facebook'u. Będę ogromnie wdzięczna! Pozdrawiam!



















17 komentarzy:

  1. Szkocja jest przepiękna ma swój cudowny klimat. Jestem nią zachwycona lecz ta pogoda :(
    Stare budowle najbardziej przyciągają uwagę.
    Zdjęcia wyszły przepiękne ciesze się, że trafiłaś na dobrą pogodę.
    By Kocur~klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdyby nie pogoda to byłoby idealnie..Dziękuje bardzo ;*

      Usuń
  2. zakochałam się w tym miejscu, jest idealne i magiczne. Zdjęcia są cudowne, wyszłaś na nich przepięknie.

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, zawsze chciałam zwiedzić takie rejony, budynki wyglądają przepięknie :) stylizacją trochę się tam niemalże wpasowałaś :) dobrze, że pogodę trafiłaś! :)

    //zapraszam do mnie : karolshia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jeśli chodzi o wyjazd to naprawdę polecam by tam polecieć! Pogoda nie zawsze jest piękna,ale akurat udało mi się..

      Usuń
  4. Ooo właśnie planuje wyjechać do Szkocji po maturze :) Świetne zdjęcia, bardzo mi się podoba :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Idealny odpoczynek po maturze :D Ja serdecznie zapraszam.Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Szkocja jest jednym z moich największych niespełnionych marzeń podróżniczych, bo ciągnie mnie do niej od kilkunastu lat i ciągle nie mogę tam polecieć. głównie właśnie z powodu pogody, bo boję się, że trafimy na fatalną i nici ze zwiedzania będą. a u Ciebie świetnie się prezentuje na zdjęciach i mam coraz większą ochotę się tam wybrać. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pogoda jest tam bardzo zmienna,ale myślę ze nawet w delikatnym deszczu i w cieplutkim ubraniu można spokojnie wyjść i pozwiedzać.Po wykonanych zdjęciach chwile później pojawił się deszcz..ale nie na długo! Mimo tego zapraszam do odwiedzenia przepięknej Szkocji! :D Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Chciałabym strasznie zwiedzić Szkocję! A najbardziej chyba te zabytkowe zamki! <3
    Ślicznie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja i świetny szalik, strasznie mi się one podobają! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wielki masz ten szal <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj też bym z chęcią tam pojechała, już po zdjęciach widać, że warto! :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. :) Powodzenia w blogowaniu.

    paulinanowaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj Szkocja jest idealna.. <3 zapraszam do siebie :) madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Alex , Blogger