19/04/2016

Witam Was wszystkich! Trochę minęło od ostatniego posta.Na zdjęcia wybierałam się praktycznie co weekend i zawsze musiało coś wypaść by na nie nie iść.Mam nadzieję,że teraz już będzie łatwiej z tymi postami. Dzień jest dłuższy i już praktycznie mamy dużo słonecznych dni,dlatego dużo chętniej będzie się chciało wyjść z domu. U mnie wiele się nie zmieniło po za jedynym -WIELKIMI PLANAMI. Mam dużo pomysłów,chciałabym by ten blog się bardziej rozwinął czy się uda? Zobaczymy. Teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. Zachęcam również do obserwowania mnie na snapie, tam na pewno dowiecie się wszystkiego pierwsi (aleksandrakozak)  :) Dobranoc i do zobaczenia wkrótce!











27 komentarzy:

  1. Zdjęcia śliczne, tak samo jak i stylizacja! Ta kurteczka śliczne się na Tobie prezentuje. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)Aaa kurteczka pochodzi z secon-hand'u,czasami warto się przejść :D

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, a zdjęcia w idealnie pasującym klimacie!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się stylizacja, wydaje mi się że mam taką samą bluzkę, o! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszłaś.
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyszłaś.
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, kurtka jest cudna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygladasz, bardzo ładna stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz ślicznie ! Bardzo pasuje ci taki styl. Torebka jest genialna
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna stylizacja, genilna kurtka!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się stylówka :)
    Skąd kurtka?

    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/04/pozornie-atwe-jednak-nie-zrozumiae.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) Bluza z ciucholandu,ale ogólnie z hm ;)

      Usuń
  11. Masz tu naprawdę szaleńczo pięknie❤ Cieszę się, że odkryłam tego bloga na pewno będę tu gościem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia , śliczne paznokcie
    Akcjasapci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zakochałam się w zdjęciach na muralach z graffiti w tle (zerknij na stronę). Uważam, że dodają fajnego pazura naszym zdjęciom.
    Kurtka- HIT modowy tej wiosny :) PRzesyłam całusy!
    www.marysiaczok.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny outfit! :) Pozdrawiam

    czytelnicze-zacisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i rewelacyjny outfit. Ta kurteczka fajnie komponuje się z białymi jeansami i trampeczkami. Czuć już wiosnę i taki luz ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Witam w polecanych blogach u mnie :P
    https://kliszomanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Alex , Blogger