BIG COMEBACK

Heeej! Witam Was wszystkich kochani! Pewnie każdy po tym poście przypomniał sobie,że ten blog istnieje...tak! to moja wina,że mnie tak długo tutaj nie było. Wymówek może być tysiące i pewnie bym pisała,że szkola,obowiązki,poprawki..ALE powinnam znaleźć czas chociaż raz na tydzień czy dwa! Dobra teraz już  z tego miejsca (czyli mojego pokoju) OBIECUJĘ częściej tutaj zaglądać! Hmm.. zaczęły się wakacje z czego ogromne się cieszę (chociaż pewnie nie tylko ja )..Planów jest sporo,więc teraz pozostało je realizować. Dobra koniec zanudzania! Zapraszam do oglądania zdjęć,które wczoraj miałam okazje zrobić! Aaaaaaaah byłabym zapomniała ! Mam do was takie pytanie.. Co myślicie o założeniu kanału na yt? Proszę Was o to byście się wypowiedzieli w komentarzach! Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz.Buziaki i do następnego :)











8 komentarzy:

  1. Kilka miesięcy to jest mala roznica. Sa blogerki ktore wracają po kilku latach. Sama teraz mam przerwę.
    Co do kanału, zapewne wiele osob Ci napisze żebyś zalozyla itd. Cóż ja tak nie zrobie, jest wiele kanałow, za przeproszeniem od chu** i ciut ciut przez co jest ciezko sie wybić (no chyba ze jestes jedna z tych osob ktore robia obs za obs itd).
    Takie rzeczy lepiej jest przemyśleć pare razy.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to prawda :) Rozumiem,dziękuje za opinie :)

      Usuń
  2. Masz przepiękne włosy.. zresztą, cała jesteś cudowna! Zdjęcia niczego sobie.. życzę powodzenia i oczywiście obserwuje!

    w wolnej chwili zapraszam: https://kliszomanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś po przerwie :) Piękna sesja!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne spodnie. :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne spodnie :D


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Alex , Blogger